3 February 2016

Time for a change



Astazi va vorbesc despre o mica schimbare pe care am decis sa o fac, mai exact am ales sa imi maresc buzele. Poate cateva ma veti critica pt alegerea facuta insa sper ca informatiile pe care o sa le impart cu voi o sa va fie utile.

Inainte de interventie, am avut extrem de multe curiozitati si temeri: daca o sa doara, daca o sa se invineteasca, ce se poate intampla rau si cat tine efectul. Ei bine, acestea au fost temerile mele si pe rand am primit raspunsul la fiecare intrebare.

Interventia in sine, a durat aproximativ 30 minute. Dupa analizarea buzelor si a formei lor, doctorul a ales sa imi faca anestezie pentru a diminua durerea din timpul procedurii. In concluzie, durerea nu a fost atat de mare :D

Daca s-au invinetit? Sincer va spun, foarte putin dar efectul a trecut destul de repede. Desigur, imediat dupa interventie, buzele erau inflamate asta doar pt ca au fost intepate de multe ori... sau cel putin au fost intepate suficient :D. De asemenea rezultatul imediat nu este cel final, buzele ramanand sa revina la forma dorita abia dupa cateva zile, ca sa nu mai spun de faptul ca eu eram amortita si nu stateam... normal :)) 

Despre ce se poate intampla rau, am citit pe net o multitudine de pareri. In cazul meu, nimic nu s-a intamplat rau. Desigur, va recomand sa optati pentru acid hialuronic, iar alegerea mea finala s-a indreptat catre Juvederm, asta desigur la recomandarea doctorului.

Efectul, din ce am auzit este de cateva luni si variaza, insa in medie durata este de 6 luni de zile. Un motiv in plus pentru care am optat pentru aceasta procedura s-a datorat si faptului ca buzele mele erau strambe... da, ati citit bine! Din ruj, multe lucruri se pot remedia: volumul, marimea dar si simetria lor insa in mod natural buzele mele erau aproape inexistente :))

Ca sa inchei, experienta a fost una satisfacatoare si rezultatul exact pe gustul meu: Buze putin mai conturate si mai pline iar pentru asta trebuie sa ii multumesc si sa vi-l recomand cu drag si incredere pe DR. Alexandru Paraschiv. Ne cunoastem de ceva timp, insa cu toate acestea mereu mi-a raspuns la toate intrebarile legate de temerile pe care le aveam intr-un mod profesional si sincer. 

Daca aveti si alte nelamuriri imi puteti scrie si va raspund cu drag sau pentru un sfat avizat ii puteti scrie si doctorului pe pagina de facebook AICI.








2 comments:

  1. pace so you as quick as this fellow yet you're as big as the gentleman underneath as the base of Skye series greatest Fiske yetCopy Buffett you're as quick as did littleregistered its truly quick it can be worked a billion they can be perused and written.

    http://brokerscamalert.com/copy-buffett/

    ReplyDelete
  2. and conceivably stodgy while the consumer world has as of late been this brisk expanding speed up innovation and if Stark Trading System you as a man live in both domains and one of them is stimulating and one of them is debilitating you incidentally transpose.

    http://brokerscamalert.com/stark-trading-system/

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)