21 February 2016

Babyliss Intuitive Brush Tutorial




Buna seara! Maine incepe o noua saptamana si m-am gandit ca o sa va poata inspira pentru coafatul din aceasta seara sau de maine dimineata filmuletul ce urmeaza sa il vedeti. La ora de seara m-am gandit sa impart cu voi cea mai eficienta metoda de coafat, fiind preferata mea dupa multe incercari cu diferite dispozitive: placa, ondulator, perie si uscator de par... fara fier de calcat, pe acesta nu l-am incercat :)) L-am lasat sa isi faca datoria lui.

 Zis si facut, am realizat un scurt filmulet in care o sa vedeti asa cum spuneam, cea mai des folosita metoda de a imi coafa parul. De cand am peria rotativa de la Babyliss, Intuitive Brush mai exact, nu ma mai coafez cu altceva.
Motivul este simplu, coafatul dureaza mai putin si este in egala masura mai putin nociv decat placa de par. Desigur, placa de par este si mai rapida insa avantajul periei rotative este ca ofera volum parului si mereu ma trimite cu gandul la coafurile italiencelor :)) Nu stiu daca aveti in minte aceeasi imagine insa mereu am fost impresinata de parul lor, mereu coafat si in acelasi timp usor dezordonat datorita varfurilor rasucite in mai multe directii.

Nu o sa va mai plictisesc mult si va invit sa vizionati clipul. Scuze pentru calitatea nu foarte admirabila insa este primul clip realizat in totalitate de mine... dar va promit ca o sa revin cu mai multe si desigur o sa fie la o calitate mult mai buna! 

Va doresc o saptamana minunata
Kisses, Manuella ♥

1 comment:

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)